Gah :S

Hej igen!

Kommit hem från skolan nu... fick gå hem tidigare p.g.a. min helvetiska huvudvärk. Usch... för mycket information idag antar jag. Ja, för det har vi verkligen gått... shit alltså. Hoppas jag inte missade för mycket den sista timmen :( Nu ska jag ställa mig och göra biffar (grekiska) som vi ska äta sen med klyftpotatis och tzatziki till :) MUMS! Kämpar med att dricka upp den sista CocaColan vi har kvar hemma... för efter onsdag blir det inget mer med det.

Ikväll kommer min mobil fungera igen, har skällt lite (eh ganska mycket) på Telenor nyss... och tänka sig... jag fick min vilja igenom :) Hehe.

Ändrade planer... jag är ledig imorgon :) Tjohoooo!
¨//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0