I wanna make love

Hallå : )
Var grymt segt att gå upp idag... min kropp säger verkligen ifrån att det blev för mycket träning förra veckan. Har ont exakt överallt och det är inte träningsvärk. En helt annan smärta. Knäna känns stumma och armarna bara knäcker så fort jag lyfter någonting. 5 pass tränade jag förra veckan... i antal blev det väl inte för mycket träning men passen var antagligen alldeles för hårda. 90 minuters löpning var ett av passen. Och då snackar vi att jag inte sprungit någonting sen i December. Jo... kanske 20 minuter någon gång. Jag är grymt förvånad över att jag verkligen orkade det med tanke på att det var längesen. Det är tack vare Indoor walking som ger grym kondition! : )

Idag var jag i skolan vid 10 och började göra grupparbete. Sen stack vi till stan och köpte mat och satte oss sedan på soltrappan i Tivoliparken. Mysigt! Jättefint väder ute idag som ger lite vårkänslor. Härligt! : )

Nu ska jag faktiskt till gymet och köra lite styrketräning. Bäst att passa på nu när det inte är så mycket folk. Det går inte att vara där på kvällen efter 16 för då är det fullständigt invaderat. Så nej... bäst att bege sig. Resten av dagen... ja då blir det att läsa klart boken "profession och existens" och fixa lite frågeställningar till den. Sen ska jag träffa D också senare ikväll.

En helt okej dag alltså! : )
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0