Ippa OM; Fredagen

Hej! :)
Tänkte jag skulle berätta lite om gårdagen. Först var jag och Maria i Malmö, mycket trevligt :) Dock hade jag skitont i magen och kunde typ inte äta något på hela dagen. Inte likt mig - verkligen inte. Jag köpte lite smått och gott. Gjorde ett riktigt fynd - en svart liten axelremsväska för 75 spänn. Det kallar jag fynd. Sen köpte jag linnen och klänning och så också :)

Sen kom jag hem, käkade och gjorde vid mig. Sen bar det av till Micca där förfesten hölls. Det var trevligt och skönt att inte vara så många. Mysigt :) Sen stack vi till Grand där det tog en jävla tid att komma in för det var strömavbrott - men tillsist så :) Och det var najs att få dansa lite. I like that ;)

Sen stack vi hem till mig och både Dagge och Micca sov hos mig efter många om och men.
För övrigt så mår jag bajs idag, men det är inte p.g.a. bakfylla utan p.g.a. det faktum att "life's a bitch".

Idag ska i alla fall bli trevligt. Ska till Emma då hon fyller år snart och äta middag där och så. Ska kolla på Robinson också. Mys :)

Nej... nu blir det duschen. Ska duscha av allt svett. Bakfylla är märkligt... jag svettas alltid som en gris. Förmodligen för att svettas ut alla gifter ;P

//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

det va skoooj. förvirrat men skoj :) hoppas du får en bra lööördag löv

2009-03-21 @ 15:29:56
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0