Ja... vilket jävla start på helgen då.

Hej!
Denna dagen har hittills varit katastrof. Först var jag på ett ställe och blev anklagad för en sak... det var iofs lite roligt, men men haha ;P Sen var jag i skolan och gjorde grupparbete... och hade fula kläder. Jag hatar att gå i fula kläder.. men ibland är man trött på morgonen. Sen stack jag till staden med Micca och Lion. När vi fikade på trendie så välte Micca ut cola över hela mig + kakan. Så jag blev blöt, men något att skratta åt sen kanske, haha. Nu har jag kommit hem helskinnad i alla fall och jag vet fan inte hur det gick till egentligen ;P HAHA.

Ska städa mitt rum och beställa böcker till nästa kurs (hejdå pengar).. sen ska jag till Micca igen :) Vad ska du göra mot mig härnäst, BIAAATCH!!!!!

Nej... tillbaka till verkligheten.
//Ippa


Kommentarer
Postat av: Micca

hahah välte ut ett stort glas med iste , så nu börjar d bli ännu bättre haha, vänta bara ;)

2009-03-13 @ 16:04:57
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: sandra

jo det är ju fredag den 13é idag så.... ;D

2009-03-13 @ 18:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0