Känner mig kass på alla sätt och vis....

Ja, jag har sån grym olustkänsla i kroppen. Mår riktigt skit fakitiskt. Idag har jag varit helt orkeslös... bara drällt omkring och haft ont i halsen... usch ja, inte mått bra alls :( Sen är det lite knivigt mellan mig och några vänner vilket inte gör hela situationen bättre direkt. Sen är jag grymt nervös inför om jag verkligen ska palla praktiken rent psykiskt. Jag kunde knappast kommit på ett värre ställe... vilket gör att om jag verkligen klarar det... ja då lär jag ju klara allt. MEN... man vet aldrig hur dåligt jag kommer må. Som sagt... den sjukdomen förknippar jag bara med allt dåligt som hänt min familj... all sorg i samband med cancern... kommer jag verkligen kunna lägga det ifrån mig när jag kommer hem om kvällarna? Hur många nätter kommer jag sova egentligen?

Jag gissar att det inte är så man ska känna när man går ut på praktik. Man ska egentligen känna att det ska bli roligt och man ska längta dit. Inte jag. Just nu känns det så grymt olägligt. FAAN.

Tur att jag har sånt fantastiskt stöd både hemifrån och från mina classmates. Utan er skulle jag nog inte ens gått dit. Jag skulle gett upp, nu på direkten.

Nej nu ska jag överge denna meningslösa dag.... blir sängen nu... och en till sömnlös natt förmodligen.
Om detta är livet så vill jag gärna säga upp mig. Nu.

//Ippa

Vill ha sommar, fint väder, jobb istället för skola, resa utomlands, ta det lugnt.
Men nu är det vår, kasst väder, skola, Sverige och en jävla massa stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0