Knäppt...

Igår var jag i skolan till klockan 15 ungefär och sen stack jag upp till stan och mötte upp Micca och Lion. Fikade på trendie och matade ankorna i tivoliparken. Sen stack jag hem och fixade lite för att åka hem till Micca bara någon timme senare. Miccas syster Malin kom också så vi åt frysta pizzor och snackade skit. Spelade boll med Lion också :)

Sen klockan 11 somnade jag och Micca i varsin soffa och vaknade inte förrän 01 när Dagge ringde och sa att han skulle komma och hämta mig. Snopet, haha. Sen stack jag hem dit och somnade fort igen :) Idag vaknade jag 10 och då stack vi och handlade bullar.

Nu är jag iaf hemma igen. Får se vad dagen bjuder på.... blir nog att ta det lugnt. Är sjukt förkyld....

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0