Lång lista

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Hilma Kajsa Filippa Lindenbjär Knutsson
Smeknamn: Ippa
Låt som när du är ledsen sörjer till? "too little too late" JoJo
Beroende av: Vänner och familj
Vem behöver du mest just nu: Mina vänner
Vad tror folk om dig? Att jag är en uppkäftig bitch som inte bryr mig om andra människor.
Stämmer det? Självklart inte, och jag tar illa upp när de säger det. För det är verkligen tvärt om.
Vad får du oftast komplimanger för? Jag får komplimanger för att jag ger komplimanger till andra och för att jag verkligen finns där för människor i min omgivning som har det svårt.
Vad säger du för att imponera på någon? Nja, imponerar nog sällan på någon...
Hur imponerar man på dig? Vet inte faktiskt, finns till ;P
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja ofta framför datorn och tvn
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Gör ni så"
Vilken är din favoritmålning: Haha, har nog ingen
Var bor du? Kristianstad
Trivs du där: Njae?
Äger du några converse: Dum fråga... självklart gör jag det
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit
Brukar du bli för full: Ja, oftast faktiskt...
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk i mot något: Ja... massor
Har du haft sex idag: Nope. Inte än så länge ;) 
Nästa mål i ditt liv: Ta mig igenom praktiken
Hur svarar du i mobilen: "Hallå" eller "Hej, det är Filippa"
Vem ringde du senast? Dagge
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Ja, jag ska till stan vid halv 4 så kom innan dess"
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Ibland
Tycker du om din pappa: Aaaa :)
Brukar du komma i tid: Ja, nästan alltid
När mår du bra: När det är fint väder, jag är ledig och inte har en massa hängandes över mig
När blev du fotad senast: Igår ;P
Hur känner du dig nu: Glad men trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Öhm.. inte jättemysigt men de funkar haha
Är du smart: Jag är nog det, fast jag visar det sällan ;)
Var du aktiv i skolan: Ja, hyfsat
Vad saknar du: Sommaren!
Hade du en bra kväll igår: Jaadå
Favorit dryck på morgonen: Juice, äpple eller apelsin
Rakar du benen: Nej, vaxar
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 11-01 någon gång där emellan
Är du blyg? Nej verkligen inte
Sysslar du med någon idrott: Från och till, men har något på G på den fronten
Vill du hellre ha mail än brev: ja, smidigare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: Jodå
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vistas i ett omklädningsrum en hel dag och prova springa naken
Är du nöjd med ditt liv: Ja... fast kan bli bättre :)
r du bortskämd: Ja, det är jag nog
Vad gör du i morgon: Är i Malmö med Maria och shoppar :) Sen fest med Maria och Micca på kvällen!
Vad är det värsta du vet? Otrohet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Alldeles för mycket 
Vad behöver du just nu? Ny mobil och kläder att ha på mig imorgon
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ehm... vet i fan
Vad längtar du till? Imorgon
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jajamensan, och det är guld värt!
Vad är det finaste du fått? Tell me...
l dag du minns: 22 Oktober 2005 :) Dagen jag träffade min boyfriend
Tycker du om någon just nu: Jaaa :)
Om fem månader: Är jag färdig med praktiken och har börjat jobba
Du samlar på: Ingenting
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Dagge eller Micca  
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 07.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Nja... på en luftmadrass haha som visserligen är min
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Träna och mysa med D
Är det okej att gråta: Självklart, helt naturligt
När grät du senast: Kommer jag faktiskt inte ihåg
Laddar du ner musik och film från Internet: Höhööö neeeejdå... så laglig så ;P hehe
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta på dirren.... sen köpa en helt ny garderob :)
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, inte alls
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-12 kanske
Har du piercing: Nja, den jag har kvar räknas nog inte riktigt som piercing. Men ärligt... den som gjorde ondast längst tid efter...
Vill du gifta dig? : Jaaa :)
Vill du ha barn: Jaaa :)
Solar du ofta: Nej har faktiskt slutat med det... och jag känner mig jätteful. Men ingen cancer och inga rynkar iaf :)
Är du bra på att laga mat: Nej, värdelös
Gillar du att dansa: Ja jag älskar det
Är du flygrädd: Ja jag hatar verkligen det
Hur vig är du: Inte alls vig någonstans...
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Cola :)
Vilken är din favoritglass: B&J Cookie Dough
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Tycker du om sushi: Nej
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Gröna...
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jodå
Biter du på naglarna: Nej, inte längre men har gjort. Nu river jag av dem när jag sitter framför datorn istället, hoho. 
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: 4-5 ggr/veckan i snitt
Senaste låt du hörde: Kommer inte ihåg 
Vad gör du på helgerna: Festar eller umgås med vänner och pojkvän... eller jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0