Magkatarr...

... ja för er som vill veta så tror jag att jag har någon form av magkatarr. Herregud vad skadad man är när man börjar ställa diagnoser på sig själv. Men jag har så jävla ont så fort jag ätit... magen blir stenhård och stor som en ballong. Stress? Ja jag antar det. Fet mat? Nej... inte denna gången. Har noll aptit och mår illa gör jag också. Jag som vanligtvis äter något minst varannan timme har idag bara ätit frukost... what's wrong? Dr. House... hjälp mig!

Fast börjar ju bli lite hungrig nu... så det är väl ett bra tecken :)

BYEEE
/Ippa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har haft början till magkatarr...

Man mår illa, det svider i bröstet och sen känns det som ett "sug" i magen men man känner sig ändå inte riktigt hungrig. Orsakas av stress och brukas kännas värre av alkohol, fet mat, kaffe och sura grejor...

2009-03-21 @ 21:19:27
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0