Malmö m.m.

Hej!
Idag vaknade vi hyfsat tidigt för att sedan sätta oss i bilen och åka till Malmö. Nytt shoppingcenter måste ju testas av en äkta shopoholic, eller hur? Så det blev entré för hela slanten. Dock tycker jag inte att det var riktigt så bra som alla säger. Jag menar visst... det var ju fräscht och med de vanliga butikerna. Men ingenting slår Väla, ever. Efter Entré var vi i triangeln och käkade och sen stack vi hem :) Vi var även inne i en rolig butik. Haha, jag bara älskar sånna butiker. Ledtråd? Ja, vissa skulle kanske inte våga gå in där... och vissa kanske blir röda i ansiktet när de gått in i den. Men jag... jag vågar. Och tycker det är riktigt skoj till och med.

Nu är jag hemma efter en heldag i min hemstad... för ja i grund och botten är det faktiskt det. Jag är född där :)
Ska snart bege mig till D igen... ska äta och sen myyysa :) Jag gillar! Ska kränga som fan ikväll... för på onsdag är det Viktväktarna som gäller och då blir det inte mycket gott på flera månader. Suck och stön. Vill man vara fin får man lida pin.

Har fått mitt schema från CSK nu om hur jag ska praktisera. Fattade inte det men ändå. Det verkar vara ganska mycket ledigt, vilket är skönt. Nu håller vi tummarna för att det blir bra också....

Sen vill jag bara säga... tack Heléne. Du är en underbar människa :) Känns tryggt att du finns!

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0