Pissed off...

Jag läser just nu om mångkultur. Det är jätteintressant, verkligen... OM jag hade varit lite piggare så... har läst ett av två kapitel nu... så det är väl det jag ska göra innan jag går och lägger mig. Det måste vara något fel på mig för jag kan verkligen sova hur mycket som helst. Sov många timmar inatt igen och gick inte upp förrän vid 11-tiden... men ÄNDÅ är jag trött. Helvetes...

Sen är jag fett trött på att aldrig veta vad man ska äta heller. Ikväll blev det nudlar... 2 paket. Jättetråkigt och inte alls hälsosamt. Men jag orkar faktiskt inte äta samma sorts biffar 3 dagar i rad... och imorgon ska jag på dem igen.

Imorgon är jag egentligen ledig men grupparbete måste göras. Ska börja kl.10 i skolan... så jävla dött när man vet att man hade kunnat ligga hemma och sova... Gah.

Sen är det skola igen på fredag... inte alls länge dock :) Sen är jag faktiskt ledig lördag, söndag och måndag :)
Hela helgen blir det dock en massa plugg... en uppgift ska vara inlämnad på tisdagen. Crap. Det var den helgen det. Hehe, nej men lite roligt ska jag säkert hinna med det också.

Blir en vit helg faktiskt. Lite ovanligt (och ganska skönt när allt kommer kring...).
Resten av veckans planering;
Torsdag: Grupparbete 10-?, Träna Indoor walking, plugga (börja på uppgiften), träffa D
Fredag: Skola 9-12.30
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Kommentarer
Postat av: helelen

Va?!? Men panik nu då, har vi en inlämning på TISDAG??? Shiiit... Jag får uppenbarligen titta igenom mina papper och skaffa lite bättre koll på mitt liv...

2009-03-04 @ 23:09:31
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0