Styrketräning

Ja, då var man hemma från ännu ett styrketräningspass. Idag kände jag mig grymt svag men det är nog för att jag inte känner mig helt okej i kroppen. Sen har jag nog inte återhämtat mig från förra veckan riktigt heller...
Jag körde i alla fall axlar, rygg, ländrygg, biceps, triceps och mage idag. Bröst vill jag inte köra för mycket då min hållning bör bli bättre. Folk borde fokusera mer på baksidan fast det blir lätt tvärt om... sen blev det inga ben idag. Det kör jag så jävla mycket på step och indoor walking ändå.

Nej... nu blir det duschen... sen läsning och mat för hela slanten, hiho.
//Ippa 

Kommentarer
Postat av: Micca

hahaha jaa det är ju det. SUUUCK

2009-03-18 @ 18:02:27
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0