Thoughts...

Har tänk lite närmare på en händelse som ägde rum förra fredagen då jag och mina vänner var ute och festade. Denna händelsen har påverkat mig, min pojkvän, mina vänner, relationen mellan mig och min pojkvän, relationen mellan mig och min pojkväns kompisar. Ja... alla som var där och alla som är involverade på något sätt har mer eller mindre påverkats av detta. Jag är så himla ledsen över vad som hänt eftersom det faktiskt påverkar mitt liv. Det påverkar även mitt och min pojkväns förhållande på ett plan då vi inte kan umgås samtidigt med vissa människor.

Jag vet... det är jättesvårt för er alla att överhuvudtaget förstå någonting av vad jag skrivit, men jag kan inte gå in på detaljer. Varför vet jag egentligen inte. Personen som skapat detta lilla helvete förtjänar egentligen inget annat än att hängas ut. 

Och gång på gång på gång på gång får jag bekräftelse för det faktum att det faktiskt inte går att lita på någon... alls.


Kommentarer
Postat av: helelen

Kram. Och en kram till.

Låter som att du behöver det. :(

2009-03-09 @ 09:58:34
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0