Äntligen helg

Hej kära ni.
Äntligen hemma från en hemsk dag på praktiken. Idag var verkligen en jobbig dag, ingenting fungerade som det skulle. Efter att först på morgonen tagit på både trosor och tröja på fel håll, åkt upp på fel våning på sjukhuset, gjort bort mig för en snygg läkare genom att tappa ett glas vatten mitt framför ögonen på honom, tagit prover som aldrig blev några prover för det kom inget blod, misslyckats med att sätta en PVK och lite annat så ville jag bara dö kan jag säga.

Jag har ju varit så kaxig nu och sagt att "shit vad jag börjar bli grym på provtagning alltså...". Haha, tji fick jag för idag funkade det inte alls. Stackars patienter, helt sönderstuckna haha. Fast några lyckade hade jag också :) Som tur är... annars hade jag gått och dött.

Som tur var fick jag sluta redan halv två... sen dess har jag suttit i trädgården och sovit där också i stolen :) SKÖNT! Ikväll är det grillning som gäller hos D's kompis M. Ska bli trevligt tror jag :)

Nej nu ska jag göra vid mig... gud så jag ser ut.
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0