Fan vad jobbigt...

Godkväll!
Nu har jag avverkat min 6e dag i rad... imorgon är den 7e och sista sen är jag ledig en dag... på torsdag alltså...
Är så sjukt sleten... grymt jobbigt! :(

Men men... snart är det över. Endast 4 dagar kvar på praktiken. Sinnesjukt hur snabbt tiden går!

Imorgon efter praktiken ska jag och Dagge kolla på en lägenhet på söder :) Hoppas han får den. Bra läge, verkligen.
Sen ska vi köra direkt till Ystad till hans farbror för att kolla på Champions leaguefinalen. Spännande.

//Ippa

Kommentarer
Postat av: Morbror C

Ystad är världens ände, en jävla bondhåla-på vintern-dom tror att dom är bäst i handboll också.ha.ha-viva la Kristianstad !!

2009-05-27 @ 10:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0