Gud vad jag mår kasst...

Har ont i huvudet och känner mig helt uttorkad trots att jag druckit närmare 3 liter idag. Ja, jag är en riktig "drinkare" som pappa brukar säga.

Sen är det oro inför en massa grejer just nu också. På onsdag är det både case och mittbedömning som gäller. På torsdag är det dags för mig att fatta ett viktigt beslut om min framtid. På måndag förändras hela min vardag till det gamla vanliga då jag ständigt måste vara på min vakt.

Vad gäller caset så är det de lilla just nu. I just don't give a shit. Jag gjorde ju bra ifrån mig på förra... kommer inte gå lika bra på detta med tanke på allt jag har i mitt huvud.

Mittbedömningen... ja då kommer det väl fram hur bra jag har gjort ifrån mig under den första halvan på praktiken. Lite nervös inför det... jag har ju ingen aning :S

Denna helgen... denna helgen ska vara den roligaste i hela mitt liv har jag bestämt mig för. Jag ska njuta som bara den. För sen är det dags att vara på helspänn 24/7. Ah, orkar inte!

Nej... till något viktigare - sömn. Imovane is the shit i sånna här tider.
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

Hörrööö! Jag va uppe frågade efter dig idag med haha, förvirrande samtal hade jag med dom ;P Men call me later or i will call yooou :O

pussa

2009-05-05 @ 15:33:51
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0