Jag är helt unik



Denna nallen fick jag av två patienter som jag haft mycket hand om. Med den fick jag även ett litet kort där det stod "Vi tycker du blir en underbar sköterska". Gud vad glad jag blev. Mitt slit och min vilja att verkligen finnas där för människor som har det svårt har lyst igenom. De berättade för mig hur väl det märktes att jag verkligen förstod dem. De tyckte det kändes som att jag hade upplevt precis det som de har upplevt. Att vara i en svår situation när allt känns åt helvete, stunder då man bara vill gå och lägga sig och aldrig mer vakna.

Jag är så glad. Mitt engagemang och min starka vilja har gett resultat. Det kunde faktiskt inte kännas bättre.

Kommentarer
Postat av: Micca

jaa de e du <3

2009-05-30 @ 10:03:20
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0