Mår dåligt...

Hej.

Det har varit en grymt jobbig dag idag. Sånna dagar som man inte vill vara med om typ... Jobbade från 6.45-9.00 sen hade jag case nummer 2 klockan 9-11 som handlade om KOL (kronisk obstruktiv lungsjukdom). Sen åt jag en lunch på sisådär en kvart. Efter det var jag igång till klockan 15. Då var det dags för mittbedömning tillsammans med mina 3 handledare, huvudhandledare och klinska adjunkt. Så det var 5 stycken + jag. Lite småjobbigt, men va fan.

Mötet var positivt faktiskt. Skulle fylla i om jag hade uppfyllt vissa mål såhär på mitten som det faktiskt är. Jag hade uppnått alla förutom ett och det hade jag inte ens haft chansen att visa. Jag har ju faktiskt bara varit där i 12 dagar. Sjukt lite! Det känns däremot som om jag varit där hela mitt liv ;P

Vad som irriterar mig är att en av mina handledare är väldigt negativ. De andra två är så himla positiva och peppar mig hela tiden. "Du kommer bli en så duktig sjuksköterska", "du är så bra med patienterna", "du är så himla duktig" osv osv säger de hela tiden. Den andra dock... när hon säger något så är det bara negativt. Blir det inte en ändring så ska jag ta upp det med henne. Jag har nog med skit att tänka på och mitt självförtroende är dåligt som det är så jag låter inte henne trycka ner mig. Inte hon också.

Idag skulle jag pluggat men har sprängande huvudvärk som jag alltid har när jag kommer hem från praktiken. Så det blir matlagning strax och sen fotboll på Banken Pub&Restaurang med D.

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0