Mår kasst...

Och visst känns det underbart när man har ett killerschema framför sig nu i 2 veckor? Gah, kill me! :(
Jättekul att spendera hela eftermiddagen/kvällen på praktiken idag när jag har så jävla ont i halsen. Skit också, skit skit skit! Har klinisk examination imorgon och det kunde knappast funnits något sämre tillfälle... som grädde på moset så måste jag sitta och plugga en massa... har pluggat en timme nu i alla fall... ska snart ut och gå och förbränna lite. Det är ett måste för mig även om jag är sjuk. Vägrar komma till vägningen utan att ha gått ner någonting. Neh... minst 1 kg till tills nästa onsdag!

Nu ber vi alla till högre makter att jag kommer klara av dessa sista veckorna. Men egentligen... vad har jag för val?
GAH!!!! Det är bara stress, stress, stress. Min kära styvsyster kommer ner på torsdag eftersom hon ska flytta hit permanent. Det är jättekul men bara det är stress stress stress eftersom jag knappt kommer hinna umgås med henne. Skit också. FUCK THIS SHIT!

och jag lovade ju en hälsning här i bloggen till en viss person. Nu får du den :) Hejhej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0