Nu drar helvetet igång...

Nu är det dags för 7 hårda dagar med jobb och praktik. Kul men jobbigt... längtar redan till torsdag då jag är ledig, haha :)
Idag har jag ätit frukost med D hemma hos mig och sen stack han och då pluggade jag diabetes i en timme. Förstår inte hur jag ska klara tentan. Det är så krångligt! Men jaja... någon gång ;P Efter diabetesplugget så var jag ute och gick i en halvtimme fast jag egentligen inte har tid. Men det har jag ju lovat mig själv... om ingen träning - så åtminstone en halvtimmes powerwalk!

Har praktik ikväll 14-22 så jag ska sticka dit om en halvtimme eller någonting :)
Wish me luck! Har endast 9 dagar kvar på praktiken från och med idag. Denna veckan: torsdag, fredag, söndag.
Nästa vecka: måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag, söndag.

Så det så!
BYEBYE

Kommentarer
Postat av: Micca

ippa pippa fallerallera

2009-05-21 @ 13:36:08
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0