Segt nu...

GUD vad det går segt med viktnedgången nu! Imorgon är det en vecka sen jag vägde mig och har bara gått ner cirka 0,3 kg. Sjukt jävla segt. Men det är väl så det är... hade varit soft om man hade gått ner som i början ;P Jaja... denna veckan har jag i alla fall lagt upp ett killerschema vad gäller träningen. Så gå ner något kilo till nästa vecka ska jag nog klara :) Vad gäller maten.. där kan jag inte göra så mycket mer. Jag äter som jag ska, och det är jag stolt över :)

Tisdag 19/5
Frukost:
Havregrynsgröt med 1 rivet äpple + 1 dl mjölk = 2,5 p
Lunch:
Biffar med kokt potatis och morötter = 6 p
Middag:
Korvgratäng =  6 p
Mellanmål:
1 bulle med smör och ost = 5 p

Ni ser... mackor är inget man äter särskilt ofta... vad blir man mättast på? 1 macka eller 1 måltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0