Sjuk...

Ja, gått och blivit sjuk har jag också. Jag hoppas innerligt att det inte är Micca som smittat mig med halsfluss. Jag är livrädd för att få det då jag inte kan äta antibiotika eftersom jag är hyperallergisk. Blir det värre och jag misstänker halsfluss så måste jag in på sjukhuset och läggas in för utredning. De kommer då provocera min kropp genom att testa olika sorters antibiotika för att se om det är någon som jag möjligtvis tål. Skit också... Micca... kom inte nära mig ;)

Nu ska jag hem till D och smitta honom lite! :)
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

de e inge vidare haha, hoppas du klarade dig från mina baciller o att du bara fått lite halsont <3

2009-05-17 @ 21:56:37
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0