Söndag...

YEY, dags för veckans tråkigaste dag! ;P Ja men seriöst... söndagar = ångest för då vet man att det är jobb på måndagen som gäller. Imorgon jobbar jag kväll iallafall mellan 14-22 så det är ju schysst på ett sätt... behöver inte gå upp klockan 5 :)

Idag har jag inga planer alls... ska plugga inför case nummer 2 som är på onsdag. Handlar om KOL (kronisk obstruktiv lungsjukdom) så det känns som mitt område då jag delvis praktiserar på en lungavdelning :)

Men pluggar på det gör jag nog bara på förmiddagen för vill ju inte slösa bort hela min lediga dag på det. Så sen ska jag nog ut och gå i den fina vädret. Eller ja, det är ju inte lika fint som igår men ändå :)

Ha det bra!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0