AHHHHR BLIR SÅ FÖRBANNAD!

Jävla skitutbildning säger jag bara! Det enda vi gör är fan att skriva en massa jävla paper. Jag har nästan glömt hur man pratar för det enda jag gör är att skriva! PISSUTBILDNING! Kul för patienterna att vi knappt får lära oss något om sjukdomar eller behandlingar. Nej, skriva var det. Skriva skriva skriva. Fuck off! :(

Imorgon blir en jävligt hektisk dag må jag säga. Vi ska gå upp och redovisa vårt arbete i en timme. Herregud we'e gonna die! Sen efter det blir det köra fort som fan till stan för att lämna i mina stövlar för omklackning. Under tiden jag gör det ska jag göra ett hemligt ärende. Vad det är får ni veta snart :) Sen ska jag ju låna böcker på biblioteket, packa inför resan och förhoppningsvis hinna träna (om jag inte har ont i halsen). Hade ont i halsen inatt och idag så jag tränade inte idag. Klokt val, Ippa! :) Dock är jag rastlös som fan som jag blir när jag inte tränar och rör på mig. Det är hemskt. Vill bara ut och springa men det hade jag nog inte gjort även om jag var frisk. Svinkallt ju! :(

På fredag åker vi till Stockholm och det ska bli SÅ mysigt :)
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0