Börjar se ett slut på det hela...

NU är jag nästan färdig med min bokrecension. Bara lite källor som ska till. Jag ska bara läsa igenom det imorgon och fixa det sen är jag färdig. Ska bli mycket skönt att få lämna in en uppgift som jag våndats så mycket över.

Jag har tränat på redovisning och kollat igenom två arbeten och ändrat lite i de. Så det har varit mycket och göra. Har inte ens hunnit med träning idag :( Buhu  :'(

Imorgon ska jag gå i skolan från 9-16. Sen efter det blir det fixa klart recensionen innan träningen. Träningen imorgon består av Aerobic och efter den så blir det öva på redovisning inför torsdagen + plugga lite psykiatri.

Det är min plan det!
Annars längtar jag mest till helgen...



Take me back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0