Detta visste ni säkert inte ;)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta pyjamasbyxor, vitt linne, svart kofta
Vad använder du just nu för skor: svarta stövlar
Favoritfärg på kläder: Svart, grått, vitt... tråkigt men sant

Senaste person som
Sov i din säng:
Dagge
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Var säkert Maria, haha :)
Du gick på bio med: Med Maria - flickan som lekte med elden
Du gick på stan med: Dagge
Skällde på dig: Mamma såklart :P

Senaste
Låt du hörde:
Ice Cube - cavebitch
Film du såg: "State of play"
Mat du åt: Tortillalasagne
Kram: Dagge
Puss: Dagge
Fest: Sensation - bästa någonsin!
Känslan: I wanna die...
Ilska: Respektlöshet är väl allt jag behöver säga...
Resa: "Riktiga" resan var Aiya Napa nu i Augusti med Maria och Louise, men senaste lilla trippen var till Stockholm
Glädje: Blir alltid glad när jag tittar på min ring :)
Dröm: Kommer ja inte ihåg
Boken du läste: "psyk - VIPS" haha
Personen du träffade: Mamma och Patrik
Personen du pratade i telefon med: Dagge
Personen du fick sms av: Dagge
Gången du åt en 7-eleven korv: Vet ja inte
Gången du var utomhus: Innan i eftermiddags
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela min familj? Det har nog aldrig hänt. Vi är lite utspridda :)
Saken du köpte:
Värmeljus till mamma på Eko

Om dig

Namn: Hilma Kajsa Filippa Lindenbjär Knutsson (börjar likna ett namn från arabemiraten det här)
Ålder: 20
Smeknamn: Ippa
Syskon: 3 stycken som jag kallar syskon och som är syskon för mig, men som ingen annan konstigt nog tycker är syskon. Knappast blodet som gör det...
Sysselsättning: Plugga, träning, umgås med vänner och pojkvän, festa
Bra egenskaper: Omtänksam och rakt på sak
Dåliga egenskaper: Kort stubin
Linje/klass: SSK hk08B1
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 36-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0