En ny vecka helt enkelt

Hej!
Idag var första dagen ute i civilisationen för mig (ja... första gången på en vecka iallafall). Efter att ha suttit hemma i en vecka så var det äntligen dags för att träffa lite människor igen. Stack till skolan vid 9-tiden och det var skönt att komma dit faktiskt och träffa alla. Vid lunchtid fick jag dock jätte ont i huvudet som vanligt... är väl bihålorna som spökar igen kan jag tänka mig. Efter en lång dag stack jag hem och slappade till det lite. Sitter just nu och slöar och pluggar lite om vartannat men är okoncentrerad så jag får inte särskilt mycket gjort. Mycket roligare att skriva blogg :)

Ikväll har jag lite planer. Ska strax hoppa in i duschen. Sen ska jag hem till min älskling och sen ska vi gå och äta på Rosegarden i stan (Mongolisk, thailändskt, kinesiskt för er som inte vet). Tänkte att vi skulle utnyttja vårt presentkort som vi fick i förlovningspresent nämligen! Var så sugen på det nu när jag satt här så det fick bli det. Halv nio ska vi äta där och sen klockan 22 är det paradise hotel. Det är tramsigt, men grymt underhållande. Jag fattar inte hur människor tänker. Men eftersom Sandra känner en av deltagarna och har berättat om henne (jag har till och med varit på samma fest som henne, men det kommer jag inte ihåg) så är det ju extra kul att följa det.

Plugg lite till sen sysselsätter jag mig med något roligare!

//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0