Fredagsmys!

Hej alla!
Idag har jag varit hos tandläkaren. Hon sa att hon sällan ser en så fin mun som jag har. Mina tänder var det verkligen inget fel på. Det enda var lite tandsten som tog cirka 2 sekunder att ta bort. Nice! Jag sköter faktiskt mina tänder bra vilket tydligen gett resultat! Först borstar jag med eltandborste i 2 minuter (en sån oral-b tandborste som säger till om man borsta för hårt) sen tar jag tandtråd både morgon och kväll och sedan sköljer jag med fluor :) Det är så skönt efteråt för då känner man sig ren :)

Efter tandläkarbesöket så kom jag hem och tänkte att jag bara skulle vila en stund. Detta var vid 8-tiden. Sen somnade jag iallafall och vaknade vid 12... lyckat! Haha :)

Efter det har jag pluggat och så bara :) Ska strax bege mig hem till pappa hade jag tänkt :) Skulle ju egentligen festat med lite klasskompisar men eftersom jag är sjuk blev det inte så. Så det blir väl bara idoltittande och fredagsmys :)

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0