Helgen i sin helhet

Den har varit BÄST! :)

I fredags blev det till början en stressdag. Först åkte jag och Maria och handlade käk inför kvällen och sen träffade jag Louise på stan efter det i någon timme. Sen var det bara att bege sig till jobbet och jobba lite. Sen var det iallafall äntligen dags för fest! :) Stack hem, gjorde vid mig och sen kom Maria och Maria :) Lite senare kom Louise och till sist kom Mim också :) Vi käkade Enchilladas och sen pollytårta :) Det var gott, men mäktigt. Trodde aldrig jag skulle få ner spriten ;P Men jodå, vad trodde jag egentligen... den gick ner som vanligt.

Efter en mycket trevlig kväll så gick vi till Class och shakade ass. Det var superkul!! Får vi göra om tjejer... (och ja det ska vi, några av oss iallafall.. på fredag)

Veckoplanering
Måndag:
Skola 13-16, Träning (muskelpass)
Tisdag: Grupparbete 9-14, Jobba 14-19

Onsdag: LEDIG, lön + studiebidrag, göra grupparbete med Maria, Träning (Aerobic)
Torsdag: Skola 9-16
Fredag: LEDIG, läkaren 13.30, Göra grupparbete med Maria, FEST - utgång

Lördag: Julfest med jobbet

Söndag: Ladda inför nästkommande vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0