Hello sötisar!

Goddag!
Hemma idag igen, mår skitdåligt idag också. Var ingen kul natt heller... inte mycket sömn alls! Men men efter regn kommer solsken säger de! :) Har bara slöat idag, klarar knappt att sitta upp och när jag försöker plugga genom att läsa i böckerna så somnar jag bara. Hopplöst! Jag har ju en del att läsa... har dock tagit mig igenom hyfsat mycket :) Fått i mig mer mat idag iaf vilket är bra... ju mer näring desto snabbare frisk, eller hur var det?

Har hur som helst bestämt att det inte blir någon fest denna helgen. Det är dömt att misslyckas. Jag mår illa bara av att tänka på alkohol just nu... :( Och så brukar det inte vara, believe me! :)

Resten av dagen blir det slappa, plugga och sen ikväll kommer min älskade man hit och myser med mig! Och just det, ikväll är det ju mammas pojkar :O Missa inte det! Bästa underhållningen, man skrattar heeeela tiden!

Nej. Sova lite till kanske? Ingen dum idé alls! :)
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0