I'm addicted to you

Hej alla!
Idag har varit en väldigt "händer-ingenting-dag". Har bara suttit och pluggat hela dagen tillsammans med Maria. Det gick väl lite trögare än väntat men i slutänden blir det nog bra, tror jag! :) Sedan var jag och tränade (aerobic), käkade, duschade och kollade på "Bonde söker fru". Missade paradise hotel eftersom mamma tydligen följer någon jäkla serie som börjar samtidigt... men jag ska kolla det på nätet sen. Det är sjuukt underhållande ;P Skrattar varje gång! Riktig komedi.

Imorgon är det en lång dag i skolan som gäller, sen blir det handboll med la familia. Kul, jag älskar handboll! :)
NU: Slappa och mysa med min fästman! (Kan inte sluta säga det!)

Puss på er!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0