I'm engaged! :)

Lördagen den 7 November 2009, efter 4 år och 17 dagar, blev vi äntligen varandras på riktigt :)

På dagen var vi och gick på stan i Stockholm, fikade och hade det allmänt trevligt. På kvällen gick vi hem, bytte om och stack sedan till ett SPA som ligger på Östermalm. Väl där fick vi ett relaxrum för oss själva med bubbelpool, två duschar, bambustolar, soffor, mysbelysning och mysig musik. När vi satt i bubbelpoolen gav vi varandra ringarna och skålade sedan i champagne. Sedan satt vi där och myste bara vi två :) Helt perfekt!
Sedan gick vi hemåt, bytte om och gick sedan ut och åt och firade med drinkar för att sedan gå till hotellrummet och mysa vidare :) Åh vad overkligt det kändes.

Det är först nu jag har förstått vad som har hänt faktiskt. Alla gratulationer är underbara och det är härligt att se att folk är glada för vår skull! Jag är hur lycklig som helst, och trots att jag har halsfluss nu så är jag lyckligast i världen. Ingenting kan förstöra mitt humör nu - INGET.

Förlovningspresenter har man också fått minsann. Presentkort på Rosegarden av mamma och patrik och sedan dricksglad från Eva Solo av bekanta till familjen!

Åh vad lycklig jag är, ni anar inte.
Nu längtar jag mest efter min älskade fästman!

Förlovning är ett löfte som betyder att man ska gifta sig någon gång (traditionellt senast 1 år efter förlovningen men längre än så hade vi nog tänkt vänta...). Någon dag står vi där i kyrkan. Någon dag, kanske med våra barn vid vår sida. Framtiden ser ljus ut och jag kan knappt vänta på att se vad som väntar!



Jag och ringen (som är världens finaste!) som är i rött guld :)

Kommentarer
Postat av: malin borglin

Verkligen Ett stort grattis..

Vad kul..

Det märks Tydligt på Dig att du är så glad

när man läser det du skrivit..

Låter som att ni haft en Underbar Weekend i Stockholm <3

2009-11-10 @ 08:02:20
URL: http://malinborglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0