Knäpp helg minst sagt

Hej!
Ja, det har varit en spännande helg minst sagt. Fredagen var bäst - förfest tillsammans med Maria, Emma och Mikaela. Roligt hade vi, och berusade blev vi minsann :) Stod i 40 minuters kö in till Class bara... men ja, in kom vi. Vakten trodde inte att det var mitt körkort heller, men jag lyckades övertyga honom :)

Jag hann inte mer än vakna sen skulle man upp och göra vid sig igen. Började med förfest på jobbet och sen bar det av det Yllan och "Bra vibrationer". Började segt men slutade med att jag knappt kommer ihåg hur jag kom hem. Vaknade i alla fall hos Dagge så det kändes tryggt :)

I söndags var jag och min m2b på julskyltning i stan. Mysigt! Fick iaf liiite julstämning :) Sen drack vi glögg och pepparkakor och kollade på El Clasico. Tur att Zlatte kom in till slut :)

Satt och kollade på lägenheter igår också. Helt sjukt... en trea kostar lika mycket som vårt hus kostade när vi köpte det. Stört... men ja, vi vill ju inte ha trädgård och ett hus kostar ju mer i drift så... vi får väl se. Inte långt kvar nu faktiskt :)

Nu ska jag göra vid mig för lite lunch med Maria i stan. Sen blir det skola en liten stund och sen ääääntligen träning. Som jag längtat!!! :)

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0