Nojjigt värre

Hej!
Idag har det varit en lång och ganska tråkig dag i skolan. Inget intressant precis... nu är jag iaf hemma och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så vi kan gå och kolla på handboll! :) Ska bli roligt, älskar handboll! :)

Vet inte om jag nämnt det innan... men i måndags började jag äta tabletter som minskar aptiten. De fungerar verkligen. Har inte varit hungrig en enda gång sen jag började med dem. Jo, lite i eftermiddags men det är det enda. Gäller ju att man äter ändå, annars mår man inte bra. Och dessutom hade man bara gått upp allting igen efteråt. En jobbig biverkning är dock att jag har sömnproblem. Svårt att somna och vaknar flera gånger på nätterna. Man ska inte ta tabletterna i samband med alkohol så det blir ingen varken imorgon eller på lördag. Ska bli spännande och se hur stor skillnad det gör när man slutar. Undrar om jag äter som en häst då igen ;) Allt som vanligt, haha.

Sen är jag nojjig över en massa andra saker... usch det är jobbigt att bara gå runt och tänka hela tiden. Hoppas allt ordnar sig... ja, för det gör det ju alltid, på ett eller annat sätt.

Puss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0