Old times...

Hej!
Idag har varit en lång dag... varit igång från halv åtta imorse till halv åtta nu ikväll. Det tog på krafterna ska jag säga. Var först och gjorde grupparbete i skolan med tjejerna. Sen jobbade jag från 14-19. Hektiskt! Men dagen har ändå gått fort. Är så när man har mycket att göra...

Sen jag kom hem har jag bara suttit och slappat och njutit av att göra ingenting. Skönt! Borde pluggat psykiatri men orken fanns där inte helt enkelt.

Imorgon är det grupparbete här hemma hos mig med Maria som gäller. Sen träning på kvällen vid 18. Efter det mys med min älskade fästman! =)

Fick en massa bilder av Louise innan via MSN och jag fick sånna flashbacks. Herregud vad tiden går FORT. I vissa avseenden vill jag tillbaka, men jag trivs ändå där jag är nu :)



Jag och Louise... ja när var det egentligen? 1an på gymnasiet?



Jag och Dagge - också i ettan tror jag.



Jag blåser i en spirometer - 3an på gymnasiet



1an detta också tror jag - i tivoliparken. Haha helt ärligt jag minns inte detta.



Caroline Jag Louise - ettan eller tvåan?



Ja shit vad jag kan längta tillbaka ibland. Men så är det, varje tid har sin tjusning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0