Som lugn före stormen...

Hej alla!
Denna helgen har varit en lugn helg minst sagt. I fredags skulle Dagge och hans vänner ut vilket innebar förfest för deras del. Jag joinade men drack ingenting eftersom jag skulle jobba dagen efter. Det är lite skrämmande när det känns konstigt att inte dricka på en fredag... men jaja. Sen på lördagen stack jag till jobbet och genomled en hel dag i kassan. Shit vad trött jag var... jag fick tänka "pengar pengar pengar".

Sen igårkväll kom Dagge till mig så vi hyrde film, käkade mat och käkade snacks och gick sen och la oss ganska tidigt.

Vaknade tidigt imorse av att jag var kissignödig men jag pallade inte gå ner på toa. Så jag låg där några timmar innan jag slutligen klev upp. Höjden av lathet... eller hur.

Idag var jag och mamma på Eko och sen på maxi. Köpte en massa fotoalbum som jag ska sätta in mina kort i. Blir nog snyggt. Håller på att välja ut vilka jag ska framkalla nu.

Har mest gjort ingenting i helgen tycker jag. Har skjutit upp plugget som fan... tänkte jag skulle göra lite alldeles strax. Ska göra en sammanfattning till min bokrecension. Ja, det blir väl egentligen kvällens projekt. Sen blir det matlagning för min del och sen hyfsat tidigt i säng!

Veckoplanering
Måndag:
Möte på statsmissionen kl.10, Grupparbete fram till kl.16, Träning (Core + muskelpass 90 minuter)
Tisdag: Skola 9.30-14, Träning (Step 60 minuter)
Onsdag: LEDIG, Antagligen grupparbete, Träning (Aerobic 60 minuter)
Torsdag: LEDIG, Antagligen grupparbete, Träning (Indoor walking 60 minuter)
Fredag: LEDIG, Antagligen grupparbete, Plocka ut P-staven kl.13
Lördag: SENSATION!!!!
Söndag: Ta det jävligt lugnt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0