Stress stress stress och lite ångest

FAN vad jag inte är gjord för att gå i skolan. Jag bara oroar mig hela tiden för alla tentor och grejer. Usch... just nu håller vi på med två paper som ska lämnas in om 2 veckor. Det hör till saken att vi inte börjat på någon utav dem... fuck. Idag ska vi dela ut en enkät iaf så efter det kan man nog sätta igång. Sen ska vi börja skriva lite på den andra idag med. Ska bli skönt att äntligen komma igång. Känner ni igen er? Life's a bitch, huh?

Jag kan inte fatta vilken träningsvärk jag har. Det är sjukt. Skulle gått på core och aerobic idag men det kan jag bara glömma. Dansa idag? Nej... blir nog en promenad istället. Fy fan vad detta suger. Jaja... det ger resultat iaf :) Visste ni att man väger mer när man har träningsvärk? Ja, det är sant. Musklerna sväller och fylls med blod och blodproduktionen ökar. Så det är ingen slump att man känner sig lite klumpigare när man har träningsvärk... fast det har u iofs myckt med smärtan att göra. Men iaf så väger jag nästan ett kilo mer idag än i söndags. Och jag tror inte det har med maten att göra då jag bara ätit 17 points om dagen nu i en vecka ;P Yepp, så är det. Vågar borde inte få finnas.

Nu ska jag göra vid mig och dra till skolan.
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0