YES jag lyckades!!!

MIN VITA HELG GENOMFÖRDES. Även om jag ska erkänna att jag hade fett med abstinens både i fredags och igår. Fredags var värst... för jag visste att om jag hade gått ut hade jag haft sjukt kul. Men men... levern får vila! Min första vita helg på hela 4 månader... om man bortser från helgen då jag kom hem från Ayia Napa då jag var sjuk som fan. Men då hade vi iofs festat ganska hårt där nere... flera dagar i rad... Usch mår lite dåligt när jag tänker på det. Nästa helg blir dock inte vit... för då blir det fest i Eslöv med goa klasskompisar :) Nice!

Bion i fredags och igår var bra :) I fredags var det jag och Dagge som såg den nya Beck :) Igårsåg jag och Maria fortsättningen på Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" - "Flickan som lekte med elden" heter 2an iaf och var bra, helt klart. Men den slårju inte ettan. Menvisst är det väl alltid så med filmer. Suck.

Dagens planer; skriva klart mitt arbete + träna. Blir några kilometer i skogen med hundarna. Orkar inte ta mig in till gymet. Men det blir härligt anyway :)

Veckoplanering
Måndag: Skola 9-14.30, göra finjusteringarna på arbetet, träna 19-20
Tisdag: LEDIG. Lämna in arbetet innan 24.00, passa hundarna hela dagen, Möte klockan 17.00, träna (löpning)
Onsdag: Skola 9-12, passa hundarna hela dagen, träna core + aerobic
Torsdag: LEDIG, Indoor walking 18.30
Fredag: Skola 12-16, middag + fest i Eslöv
Lördag: ?
Söndag: Middag hos Dagge med mina föräldrar

Ganska schysst vecka ändå :) Har kursavslutning på fredag. Skönt med en helt ledig helg :)

Puss på er
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0