Bebissjuka - check!

Idag gjorde jag min första praktikdag på BB. Åh herreguuud säger jag bara. Nu förstår jag verkligen varför att få barn är den största händelsen i livet. Underbara små människor - och så underbara föräldrar. Ja gud jag är verkligen i extas. Har varit på strålande humör hela dagen :) Nu är jag verkligen sugen på en alldeles egen liten bebis... så när utbildningen är färdig och ett jobb har hittats - jag då blir det bebisverkstad för hela slanten. Längtar! :)

Och nu har jag hittat det jag ska göra.... för det är verkligen hit jag tillhör. Ingen tvekan om den saken.
Imorgon ska jag vara på förlossningen - spännande! :) Hoppas det är någon som föder då bara! :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt... uppe tidigt imorse, inte direkt van vid det nu. Imorgon väntar en ny spännande dag!

//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0