En onsdag

FAN vad jag har ont i halsen. Var bara tvungen att säga det... ni vet en sån smärta som går upp mot öronen som gör att man inte ens kan gäspa. Fan.
Ja igår blev det iallafall O'learys med födelsedagsgrisen och några vänner till honom. God mat + fotboll är bra :) Sjukt att Messi gjorde 4 mål... livsfarlig kille det. Jag sa till Dagge... tänk om han hade varit snygg också... då hade han varit ännu mer överväldigande. Men nu är det ju inte så, tyvärr ;)
Idag har jag en låååååång dag framför mig. Det blir skola 9-17 och efter det tentaplugg. Sen ska jag vila också, det behövs verkligen. Är riktigt trött och måste vila inför nästa vecka då blir det riktigt tidiga morgnar... upp klockan 5. Fy =/
Nej... den dära skolan...
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0