Grymt förkyld fortfarande....

Och där rök nog mina chanser till träning. Ja, snoret det rinner och det är av en färg som jag inte ens vill nämna... men det påminner om våren lite ;) Haha. Haft en bra natt faktiskt, sovit hela tiden och det är grymt ovanligt när det gäller mig. Skönt!! :)

Dagens planer är... först städa mitt rum, sen duscha och göra vid mig och efter det plugga lite och sen gå ut i det fina vädret och bara känna lite på våren. På tal om våren så köpte jag lite vårkläder igår, 3 st randiga trekvartsarmade tröjor där ränderna var röd/rosa på den ena, gröna på den andra och turkosa på den tredje. Sen köpte jag en kofta i gammelrosa :) Så fiiiiint :) Sen köpte jag ljusa jeans förra veckan så ni ska tro jag är redo för våren nu ;) Nu fattas bara ett par nya converse i någon härlig färg och ett par snygga ballerina.

Neh, städa rummet....
//Ippa



Nästa helg tjejer... då dansar vi till ljudvågorna á la Alex Gaudino.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0