Ibland känns det orimligt bra

Idag är faktiskt en bra dag, för er som vill veta alltså. Tränade nyss, Indoor walking. Har tränat det 2 gånger innan i veckan... måndags och igår onsdag. De två gångerna kändes bajs, kände verkligen varenda dag jag varit ifrån det. Men idag... idag var jag taggad, det var bara jag och musiken och mina starka muskler. För jag är faktiskt stark, om jag får säga det själv. Dessutom hade jag min älskade syster där också <3
Har länge funderat på min nästa tatuering och haft det ganska klart för mig innan också. Men nu är jag säker, från och med idag är jag säker. Bokar nog tid redan imorgon.
Jag ÄLSKAR musik, och eftersom musik har betytt så otroligt mycket för mig och mitt liv så ska jag tatuera in en G-klav på ankeln. Längtar!
/Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0