Jag räknar ner...

Till sommaren nu... med denna veckan är det nu cirka 9 veckor kvar. Jag måste genomlida detta. Hoppas på en kul praktik så att det går lite fortare... sen blir det nog ett jäkla tempo med alla examinationer. Men jag ska fixa detta, det ska jag. Men är inte alls peppad nu. Men det blir jag nog nästa vecka när jag får se alla söta bebisar och söta föräldrar :) Ska vara på BB i 7 dagar och på förlossningen 1 dag. Är mycket förväntansfull. Och framförallt... hoppas att det är någon som föder nästa onsdag nu!!! :) Maximal otur annars ;)

Nej nu ska jag plugga lite inför tentan innan kvällen sätter igång med födelsedagsfirande och allt vad det innebär :) Grattis min älskling 22 år idag ;) Gammal gubbe och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. Klyschigt kan det låta men det är verkligen sant. Otroligt att känna att kärleken bara växer. Ser fram emot en framtid med dig, vår framtid. Ett gemensamt boende och så småningom kanske Ms Lindenbjär Knutsson blir Mrs. Samuelsson istället? Och sen kanske knoddar med samma efternamn? LÄNGTAR!! Vill vara där NU!

Men ja... back to reality med plugg och elände, och ett liv hemma hos morsan.
CIAO
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0