Jävla SKIT!!!!

Tänkte ta en tur till gymmet för lite överkropp tillsammans med kryckorna. Men nej, så blir det inte. För jag vaknade och det kändes bokstavligen som jag hade taggtråd i halsen. Helvete! Åh, fan jag kommer bli ännu mer otränad än vad jag redan är. Saknar träning så jag döööör nu. Har nog aldrig varit ifrån träningen såhär länge... möjligtvis när jag hade körtelfeber... men det va la 7 år sedan...

Nej, nu känner jag ångesten och paniken smyga sig på. Kan ju inte ens gå en promenad!

SYND OM MIG! Får se vad dagen bjuder på istället... jag kan dock inte ta mig någonstans om ingen skjutsar mig. Om jag inte frikopplar med högerfoten vill säga... hmmm... "don't try this at home?"

Hoppas ni har en roligare dag än mig!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0