Påsk

Nu är påskfirandet nästan över för min del. Har firat med släkten nu igår och imorse och sen har jag jobbat i princip hela dagen. Snart kommer mina tjejer hit, för här ska det festas! Megaröj ska det bli. Askalas - check!

Fick mig en uppenbarelse idag. Spegelbilden är inte alls jag. Varför? Jo, 7 veckor utan träning och med massa påskmat och skit har gjort sitt. INTE kul. Vågen visar samma dock, weird. Eller är det bara hjärnspöken? Jaja, på måndag börjar träningen på riktigt. Ska bli väldigt skönt. Finns inget skönare än när man efter 2-3 veckor efter uppehållet känner att man är inne i det igen. Men kommer bli riktigt jobbigt och tufft nu i 2 veckor. Sånt får man ta. Sen är det VV-möte på tisdag och det känns fett onödigt egentligen... eftersom vågen visar detsamma. Men ja... ska jag upprätthålla medlemsskapet så måste jag gå dit.

Indoor på måndagar, dans eller cirkel på tisdagar, dans på onsdagar, indoor på torsdagar och sen gym resterande. Längtar ihjäl mig nu, särskilt till dansen...

Trevlig kväll!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0