Secrets

Alla människor har hemligheter. Det är hemligheter som man bara håller hemligt för vissa. Sen finns det de jobbiga hemligheterna som man inte kan berätt för någon, aldrig någonsin. Jag har en sådan hemlighet, som förvisso en person i hela världen vet om förutom jag.

Det är hemskt att behöva hålla inne en sån hemlighet. Särskilt om man är som jag, som gärna berättar allt för allt och alla om mig själv. Men om andra däremot... jag skulle aldrig få för mig att röja en hemlighet som någon sagt till mig i förtroende.

Det är en bra egenskap säger vissa.
För mig är det självklart.


Kommentarer
Postat av: Micca

Håller med dig Ippa. Vissa saker ska man hålla för sig själv även om man vill babbla, för det är det vi är bäst på <3 Love You

2010-04-05 @ 01:42:30
URL: http://miccii.blogg.se/micca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0