Snart fredag.... håll ut!

Ja vi håller tummar och tår att vi orkar med imorgon också. Har varit en intressant dag idag, fast tröttsam också. Blir så himla trött av att bara sitta och lyssna. Imorgon är det skola från 9-15 och sen blir det fika hos Emma efter det. Ska våga mig på att cykla till och från skolan igen... hoppas det funkar med foten. Men jag blir som sagt piggare om jag rör på mig... det är helt klart en fördel... just nu rör jag mig ingenting och jag dör av rastlöshet... :( Men på måndag ska jag sätta igång igen, blir skitkul helt klart :) Lite indoor på måndagen, gym på tisdagen och indoor på onsdagen. Får nog vänta några veckor med dans och aerobic (tyvärr...) eftersom foten fortfarande gör galet ont när man rör den i sidled.

Vid 20-tiden ska jag och cykeln bege oss till fästmannen min. Innan dess : tentaplugg och caseplugg samt lite dusch och hemmspa. Wish me luuuck!

//Ippa

Sexy businesswoman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0