Utekvällen...

... som resulterade i en skadad fot. Igår var vi en mssa tjejer här hemma som festade som sagt. Det gick dåligt för de flesta. 2 av dem blev för fulla och virrade bort sig, den tredje hade minnesluckor och spydde imorse och den fjärde (jag) ramlade på dansgolvet och skadade foten. Skadade den så illa att vi fick ta taxi från T-baren och hem (300 meter?). Var lika illa när jag vaknade imorse så jag och Carro stack till vårdcentralen och fick konstaterat ett totalförstört ligament i vänsterfoten. Hon kunde dock inte avgöra om den var bruten eller ej så det blev röntgen på sjukhuset. Där konstaterades ett helt skelett som tur var. Men... nu är det sjukgymnastik, kryckor och bandage i några veckor fram över. HELVETE! Hur fan blir det med min träning? Har ju tränat 1 gång på 8 veckor nu!!! Jag som skulle ta igen det nu och börja på riktigt. Jaja, det är sånt man inte kan styra över... så jag antar att jag kommer bli en jävla biff på överkroppen nu, haha. Nej usch vad störigt sånt här är... kommer saknar dansen ännu mer än vad jag redan gör... och indoor likaså... gymmet here we come... gah :S

Nu ska jag käka påskmiddag med släkten. Sen kommer min älskling hem och tar hand om mig. Saknat honom!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0