2 days left!

2 days left @ work. Underbart! Eller 1,5 ska jag säga... på torsdag jobbar jag bara till 13 :) Ska bli hur skönt som helst med 2 veckors semester. Jag ska NJUTA. Det kommande året kommer bli ett helvete men det ska jag inte tänka på nu. Lever lite i nuet för tillfället, och jag gillar det! :)

Slutade en timme tidigare idag, riktigt skönt. Ska dra och träna om en timme eller så... och sen blir det bakning med Carro ikväll. Ska bjuda på goda kakor på jobbet :) Se blir det läggdags i tid... (så säger ja varje dag...). Upp tidigt imorgon med.

Längtar längtar längtar. Låt dessa två dagar gå fort! VILL HA FREDAG! Då blir det fest och massa skojjigheter i Göteborg för mig och Maria. YOU ONLY LIVE ONCE!

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0