Life is great

Hemma nu efter en nice vecka i Turkiet. 45 grader i skuggan varje dag, ibland olidligt varmt. Men skönt har vi haft det för det mesta :) Vi är jävligt sjuka nu båda två dock... men livet är underbart ändå. Kändes fantastiskt att komma hem och pussa på mina hundar... och nu ligger jag i min säng och myser. Ska strax sova. Imorgon kommer min pojkvän hit och ska bo här hos oss nu ett tag tills han fått en lägenhet. Så vi blir tillfälliga sambos nu och det känns sjuuuukt bra om jag får säga det själv :)

Så imorgon får jag pussa på både mina hundar och min pojkvän. Livet är verkligen vackert just nu... att skolan börjar på tisdag och att jag har ångest över det.... ja det är som bortblåst. Bryr mig faktiskt inte, finns så mycket bra att fokusera på just nu.

Nu ska jag bara se till och bli frisk och sen ska jag börja träna igen. SEN... ja då är allt verkligen perfekt.

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0