Mens eller?

Idag har jag varit på fruktansvärt dåligt humör. Har gått och irriterat mig på ALLT! Humörsvängningar är bara förnamnet. USCH =/ Har verkligen inte mått bra. Vill bara att denna dagen ska ta slut nu! Har varit i staden med Maria efter jobbet och köpt lite nödvändigheter, som alkohol och dylikt. Sen kom Dagge hit och lämnade min Ipod som jag har varit så snäll och lånat ut. SNÄLL RIGHT?!

Nu har jag duschat och blivit lite fräsch igen. Så fort jag smörjt in mig så ska jag gå och lägga mig. Jag är svintrött. Sista dagen imorgon och det ska bli väldigt skönt, men ändå lite vemodigt. Trivs ju så bra! Jag älskar verkligen att jobba med människor. Man får så mycket tillbaka. Det är lycka om något.

Godnatt mina vänner (och välkommen alla nya läsare - SHIT). Känner nästan press på mig att börja skriva om något intressant. Men tydligen är jag och mitt liv tillräckligt intressant. Eller så är jag bara snygg. Tror på det sistnämnda.

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0